Betaalbatch aangeboden

20 February 2018

Op 20 februari 2018 heeft het H10 Inkoopbureau de betaalbatch aangeboden aan de H10 gemeenten. De uitbetaling van de facturen voor cliënten die volgens het woonplaatsbeginsel in de H10 gemeenten wonen, wordt binnen 5 werkdagen na heden, door de H10 gemeenten verzorgd.

Vervolgsessies Inkoop Jeugdhulp 2020 – 2024

29 January 2018

Vrijdag 26 januari jl. heeft er een bijeenkomst plaatsgevonden tussen gemeenten en jeugdhulpaanbieders waar gesproken is over de Inkoop Jeugdhulp 2020 – 2024.

De volgende fase is het vormgeven van deze inkoop. Voor verdere concretisering is uw input onontbeerlijk en om die reden organiseren wij een gespreksronde.

In de bijlage treft u een uitnodiging aan om deel te nemen aan deze gespreksronde. Deze ronde begint op 9 februari a.s. met een brede startbijeenkomst.

Meer informatie over de tijd en de locatie van de startbijeenkomst en de daarop volgende vervolgsessies treft u in de bijlage aan.

Wij verzoeken u om de vertegenwoordiging van uw organisatie (maximaal 1 persoon per organisatie) zich aan te melden via onderstaande link

https://h10inkoopbureau.typeform.com/to/FKWtJZ

U kunt zich tot en met uiterlijk dinsdag 6 februari a.s. aanmelden voor de brede startbijeenkomst op 9 februari a.s.

Bijlage: Uitnodiging-vervolgsessies (pdf)

Bijeenkomst gemeenten en jeugdhulpaanbieders

26 January 2018

De regio Haaglanden organiseert op 26 januari een bijeenkomst voor jeugdhulpaanbieders, met als inhoud praktische consequenties van de afgeronde aanbesteding en een toelichting op het proces voor verdere doorontwikkeling van de jeugdhulp. Via deze link kunt u zich aanmelden: Aanmelden bijeenkomst gemeenten en jeugdhulpaanbieders 26 januari 2018

Datum: 26 januari 2018

Tijdstip: 15.00-17:00 uur (met inloop om 14:30 uur en om 17:00 uur borrel)

Locatie: De Brasserij – Brasserskade 2a, 2612 CE Delft

Bereikbaarheid OV: Tramlijn 1 – halte Brasserskade

Gratis parkeren op het terrein van Van der Lee Transportbedrijf in de Curacaostraat (2min).

Inloop tussen 14:30 – 15:00 uur

 

Voor meer informatie verwijzen we u naar de brief die u heeft ontvangen.

Bereikbaarheid H10 Inkoopbureau

5 January 2018

Het H10 Inkoopbureau is telefonisch niet bereikbaar op donderdag 11 en vrijdag 12 januari i.v.m. verhuizing van de gemeente. U kunt contact opnemen per mail: info@h10inkoop.nl of declaraties@h10inkoop.nl

Wijziging productcodes per 1-1-2018

1 December 2017

Met ingang van 1.1.2018 maken wij gebruik van de landelijke productcodes. Hiermee vervallen de huidige toewijzingscodes (in gebruik t/m 31.12.2017). Wij vragen u daarom om vanaf 01 januari 2018 een verzoek om toewijzing (JW315) te sturen met een productcode uit de nieuwe productcodetabel. Dit geldt alleen voor jeugdhulpaanbieders die per 1.1.2018 een nieuw contract van H10 hebben gekregen.

Om de verschillen voor u inzichtelijk te maken hebben wij een conversietabel opgesteld. In de tabel kunt u zien welke producten met bijbehorende codes er zijn in 2017 en wat de codes in 2018 worden. Met andere woorden: “wat was het” en “wat wordt het”.