Betaalbatch

8 August 2019

Op 8 augustus 2019 heeft het H10 Inkoopbureau de betaalbatch aangeboden aan de H10 gemeenten.

Zomerreces

11 July 2019

In verband met het zomerreces is het Secretariaat van het Inkoopbureau op 12, 19 en 26 juli telefonisch niet bereikbaar.

U kunt een bericht achterlaten via het info@h10inkoop.nl e-mailadres.

Donderdag 23 mei na 11:00 uur gesloten

23 May 2019

I.v.m. een teamdag is het H10 Inkoopbureau op donderdag 23 mei na 11:00 uur gesloten . U kunt ons bereiken via info@h10inkoop.nl of declaraties@h10inkoop.nl.

LET OP! Per 1 mei 2019 zijn wij verhuisd!

7 May 2019

Hieronder de nieuwe contactgegevens.

Postadres:
Postbus 12600
2500 DJ  Den Haag

Bezoekadres:
Spui 70
2511 BT  Den Haag (Stadhuis)

Telefoon:
Algemene informatie: 085-4855417
Afdeling declaraties: 085-4855447

@-mail:
Algemene informatie: info@h10inkoop.nl
Afdeling declaraties: declaraties@h10inkoop.nl
Functionaris Gegevensbescherming: info@h10inkoop.nl

Informatie bij publicatie van inkoopdocumenten

25 April 2019

Om alle Jeugdhulpaanbieders in de regio Haaglanden te informeren over de publicatie van de inkoopdocumenten, is er een informatiebrief vastgesteld. Voor deze brief kunt u [HIER] klikken.

De regio maakt bij deze inkoopprocedure gebruik van het inkoopplatform van Negometrix. Voor de instructie over hoe u zich kunt aanmelden kunt u [HIER] klikken.